بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیون
نوشته شده توسط : نتسان

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیون– ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونمسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان آباده-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان خواهیم پرداخت.

بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیون- تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون از مشهد به فارس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

يكي از سخت ترين كارها در زمان اسباب كشي و جا به جايي اثاثيه منزل، جابجايي اجسام سنگين در اثاث كشي مي باشد. همواره در زمان اسباب كشي به اين وسايل به دليل بزرگ بودن آسيب وارد مي شود و صدمه بسيار زيادي مي بينند. اين آسيب ها به دليل عدم رعايت نكات ايمني و تكنيك ها جا به جايي است. در صورتي كه بخواهيد تمامي وسايل شما در اسباب كش هيچ آسيبي نبينند بايد به چند نكته توجه كنيد رعايت اين نكات از هر گونه آسيبي به وسايل شما جلوگيري مي كند و آنها را صحيح و سالم به شما تحويل مي دهد.

در ابتدا بهتر است بدانيد كه به چه اجسامي وسايل بزرگ و اجسام سنگين گفته مي شود. همواره اجسام سنگين به وسايلي گفته مي شود كه يك نفر به تنهايي قابليت جا به جايي آنها را ندارد و بايد از يك نيروي ديگر براي جا به جا كردن آنها استفاده كند. به گونه اي به اجسامي مانند پيانوها، گاو صندوق ها، خچال هاي سايد باي سايد و يخچال فريزرها، تلويزيون ها، كمدها، مبلمان ها، ميزهاي ناهار خوري و … وسايل سنگين و بزرگ گفته مي شود. اين وسايل را بايد چند نفره جا به جا كرد و بايد مهارت خاصي براي بلند كردن آنها داشت تا از هر گونه آسيبي به آنها جلوگيري شود. البته به وسايلي كه بد دست هستند و امكان جا به جايي راحت آنها وجود ندارد نيز وسايل سنگين مي گويند. براي جا به جايي اين وسايل مي توان از نيروهاي كاريي قدرتمند و با مهارت شركت باربري استفاده كرد ، مجموعه باربري مشهد به صورت شبانه روزي امور حمل بار و اسباب كشي را انجام مي دهد.
مهم ترين نكات مربوط به حمل وسايل سنگين چيست؟
1) براي جابجا كردن وسايل سنگين حتماً از يك نفر كمك بگيريد: به ياد داشته باشيد كه براي حمل و جابجايي بسياري از اشياء سنگين گاهي بيشتراز يك يا دو نفر نياز است. در غير اينصورت ابتدا يك طرف مبلمان را بلند كرده، آنرا جابجا كنيد. سپس به طرف ديگر برويد و دو پايه ديگر را بلند نموده و حركت دهيد. براي تخت، كمد و ساير وسايل نيز مي توانيد از اين تكنيك استفاده كنيد. حتما از خدمات شركت هاي معتبر و درجه يك فعال در زمينه باربري و حمل و نقل اثاثيه منزل استفاده كنيد.
2) استفاده از تخته‌هاي چوبي محكم: حمل وسايل سنگين در اثاث‌كشي از روي پله‌ها يكي از سخت‌ترين كارها در جابجايي وسايل است. براي تسهيل كار مي‌توانيد از دو تخته چوبي مسطح استفاده كنيد آنها را روي پله‌ها قرار دهيد و با ايجاد شيب وسايل سنگين را روي آنها خوابانده و با احتياط به طرف پايين هل دهيد. قبل از انجام اين كار حتما سطح پايين پله‌ها را با پتوهاي كهنه ، ملافه يا پوشال بپوشانيد تا مانع آسيب رسيدن به وسايل شما شود و از طرفي براي حمل وسايل سنگين در اثاث‌كشي مي‌توانيد بعدا از آنها استفاده كنيد.
3) به هيچ وجه عجله نكنيد: از قبل محل جديد، منزل جديدي كه قرار است به آنجا اسباب كشي كنيد را به دقت بررسي و محل دقيق قرار دادن اسباب و وسايل سنگين را مشخص كنيد. در گرفتن جسم از تمام كف دستتان استفاده كنيد، سپس بار را به آرامي بلند كنيد. بهتر است براي حمل اجسام سنگين و بد دست از ديگران كمك بگيريد. در حين بلند كردن بار از چرخش ناگهاني بدن اجتناب كنيد. كار را به كاردان بسپاريد و اجازه دهيد تا كارگران حمل بار اين كارها را برايتان انجام بدهند.
4) قبل از جابجايي وسايل خانه هر روز ورزش كنيد: قبل از شروع فعاليت‌هاي سنگين، بدن خود را با حركات ورزشي آماده كنيد. كشش ملايم عضلات باعث افزايش قدرت و توان بدن مي‌شود. به كارهاي خود تنوع دهيد و كارهاي سبك را بين كارهاي سنگين انجام دهيد. بعد از يك تا2 ساعت كار حتما 5 تا 10 دقيقه به بدن استراحت دهيد. براي جلوگيري از آسيب به كمر، از انجام كارهاي ايستاده و نشسته طولاني‌مدت بپرهيزيد.
5) استفاده از مجله‌هاي براق: براي تسهيل جايجايي وسايل سنگين مي‌توانيد گوشه‌هاي اثاثيه را با مجله‌هاي براق بدون استفاده بپوشانيد تا اصطكاك آنها با سطح زمين كم شود و راحت‌تر بتوانيد آنها را روي زمين بكشيد. مزيت اين روش جابجايي اين است كه كف منزل آسيب نمي بيند و شما سنگيني زيادي احساس نمي‌كنيد.
بهاروتابستان 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به فارس با کامیون– در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان آباده-حمل بار از مشهد به شهرستان ارسنجان-حمل بار از مشهد به شهرستان استهبان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد , حمل بار مشهد , ارزانترین باربری مشهد , کامیون از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: